Ako postupovať pri reklamácii

V prípade, že ste sa rozhodli tovar reklamovať, treba dbať na nasledovné:

1)   Kontaktujte naše reklamačné centrum na reklamacie@katalognabytku.sk a oznámte nám túto skutočnosť.

2)   Tovar zasielajte výhradne na našu adresu: NK-Plus, s.r.o., Vajanského 65, 071 01 Michalovce.

3)   Ubezpečte sa, že ste priložili všetky potrebné podklady potrebné pre správne vybavenie reklamácie viď nižšie – podklady nutné pre vybavenie reklamácie.

4)   Tovar musí byť kvalitne zabalený a postarajte sa aby nedošlo k žiadnemu poškodeniu alebo strate komponentov. Nezabúdajte, že nesiete plnú zodpovednosť za odosielaný tovar.

5)   Niektoré časti nábytku je jednoduchým spôsobom možné oddeliť a reklamovať len daný komponent/časť nábytku. Ubezpečte sa, že reklamujete správny komponent/časť nábytku. Použite montážny list, kde sa nachádza presné označenie o ktorý komponent/časť nábytku sa jedná. Ak montážny list nemáte, daný kus nasnímajte a fotku nám zašlite, radi Vám s tým pomôžeme. Takýto spôsob je podstatne lacnejší na prepravu, keďže platíte iba za daný komponent/časť.


Podklady nutné pre vybavenie reklamácie

  • reklamovaný výrobok alebo reklamovanú časť
  • kód a poradové číslo elementu (dosky, skrutky, úchytky, pánty,...) z montážneho listu výrobku, ktorý sa nachádza v balení
  • konkrétny popis chyby, prípadne s fotodokumentáciou poškodenia
  • kópiu dokladu o nadobudnutí – faktúru (prípadne kópia), ktorá slúži aj ako záručný list
  • adresu, kam zaslať vybavenú reklamáciu a kontakt na Vás (tel. číslo, email)
  • výrobné a sériové číslo zo štítku, nalepeného na škatuli

 
  • Katalognabytku.sk na FAVI.sk
2012 (c) www.katalognabytku.sk - všetky práva vyhradené
Obsah www stránky je možné používať len so súhlasom majiteľa
webdesign bart.sk
www.katalognabytku.sk © 2012