Dodaný bol iný tovar

Je dôležité, aby ste dbali na to, čo preberáte. Pri preberaní zásielky je potrebné skontrolovať, či výrobca, systém a kód produktu súhlasia s objednávacími údajmi na faktúre.

V prípade, že sa k Vám dostal tovar, ktorý nebol Vami objednaný, neprevezmite ho od kuriéra. Ak sa to týka iba časti objednávky, neprevezmite iba danú časť. Kuriér urobí zápis o neprevzatí zásielky, prípadne časti zásielky nám zašlite mailom informáciu na reklamacie@katalognabytku.sk a my Vás v priebehu 24 hodín budeme informovať o spôsobe nápravy.

 
  • Katalognabytku.sk na FAVI.sk
2012 (c) www.katalognabytku.sk - všetky práva vyhradené
Obsah www stránky je možné používať len so súhlasom majiteľa
webdesign bart.sk
www.katalognabytku.sk © 2012